Parallax Software (1994). Descent. (MS-DOS).
Když Descent vyšel, stěžovali si někteří recenzenti, že je jim z jeho hraní špatně. Na rozdíl od jiných FPS her totiž střílečka, ve které usednete za knipl malého raketoplánu, využívala trojrozměrný prostor zcela - v Descentu se šlo otáčet skutečně všemi směry. Právě tenhle na svoji dobu nevídaný herní prvek ve spojení s umně konstruovanými levely, které připomínají labyrinty, vybojoval Descentu místo v herní historii. A to přesto, že její princip - totiž dostat se s raketoplánem do nitra nepřátelské základny, zničit reaktor, a poté se pokud možno co nejrychleji dostat ven - je z dnešního pohledu směšně jednoduchý. Tehdy ale i to stačilo na desítky hodiny strávených u babiččina počítače.
Platformy: MS-DOS, Mac OS, Acorn Archimedes, Playstation, PC-98
Rok vydání pův. verze: 1994
Žánr: Střílečka z pohledu první osoby
Hlavní designéři: Mike Kulas, Matt Toschlog
Země výroby: USA
Ondřej Trhoň
Ondřej Trhoň
Žádné komentáře:
Okomentovat