Skate of the Art
1001 Software Development (1989). Skate of the Art. (Amiga).
Jedná se o tradiční „víceúrovňovou“ hru, ve
které je hlavním cílem projet na skateboardu co nejvíce postupně se ztěžujících
úrovní a dosáhnout přitom co nejvyššího skóre za překonávání překážek a tvoření
určitých triků.
Na danou dobu se jedná o poměrně kreativní počin – můžete provádět triky jak je noseflip či kickflip, které byly graficky náročné na zpracování i pro pozdější, kultovní skatové tituly jako je série Tony Hawk Pro Skater. Hráč má dohromady pět skateboardů a při každém pádu či nepřekonání překážky v rámci dané úrovně o jeden přijde. Hra končí, jakmile hráč využije všech pět pokusů, nicméně příjemným doplňkem je možnost pořídit v průběhu hry další skateboardy za nasbírané skóre. Celá hra se ovládá pomocí joysticku, který je ideálním nástrojem pro autentické vytváření triků pomocí simultálního mačkání příslušných tlačítek a směrováním páky v určitém úhlu.
Na danou dobu se jedná o poměrně kreativní počin – můžete provádět triky jak je noseflip či kickflip, které byly graficky náročné na zpracování i pro pozdější, kultovní skatové tituly jako je série Tony Hawk Pro Skater. Hráč má dohromady pět skateboardů a při každém pádu či nepřekonání překážky v rámci dané úrovně o jeden přijde. Hra končí, jakmile hráč využije všech pět pokusů, nicméně příjemným doplňkem je možnost pořídit v průběhu hry další skateboardy za nasbírané skóre. Celá hra se ovládá pomocí joysticku, který je ideálním nástrojem pro autentické vytváření triků pomocí simultálního mačkání příslušných tlačítek a směrováním páky v určitém úhlu.
Žánrem se hra řadí do kategorie sportovních
her a byla vyrobena pouze na platformu Amiga.
Hlavním programátorem je Erik van Eykelen a jeho bratr Frank van Eykelen složil ke hře pěkný, 8-bitový soundtrack.
Země výroby: Švýcarsko.
Hlavním programátorem je Erik van Eykelen a jeho bratr Frank van Eykelen složil ke hře pěkný, 8-bitový soundtrack.
Země výroby: Švýcarsko.
Žádné komentáře:
Okomentovat